מה לומדים בשיעור?
נושא השיעור:
שיעור זה יתמקד בשיטת מחקר השווקים מהמוכרות והבסיסיות ביותר – סקרים וראיונות. על אף שאלו הם כלים בסיסים על מנת שיגיעו למיצוי יש לתכנן ולהתכונן אליהם נכון.
מהלך ומטרות השיעור:
- הבנת חשיבות מבנה הסקר
- הכנת סקר בן 20-10 שאלות בעבור הפרויקט או העסק שלכם
- היכרות עם סוגי ראיונות שונים
- גזירת התנהגות צרכנים, פתרונות ליעול וכיצד ניתן לבדוק אותן על סמך נתונים קיימים
- בניית מבנה ראיון בעבור הפרויקט או העסק שלכם