ניתוח תמות בסיסי
ניתוח תמות היא שיטה שכל משווק וחוקר חברה רציני צריך להכיר, עמוד זה הינו מדריך בסיסי למתחילים הכולל כיצד לבצע ניתוח תמות, ואיך ניתן להשתמש בתמות שנמצאו בניתוח
למידע נוסף...עזרים וצ'קליסטים
בעמוד זה מספר עזרים וצ'קליסטים לבדיקת תוכן דיגיטלי, הגדרת קהל ליצירת תוכן והזמנת תוכן מגורם חיצוני
למידע נוסף...כלים ומקורות מידע מומלצים לאנשי תוכן דיגיטלי
רשימה זו הינה רשימה של כלל הכלים ומקורות המידע אותם אני מזכיר בסדנאות ובשיעורים הקשורים בעולם הדיגיטל והשיווק.
כל הכלים ומקורות המידע הרלוונטים עברו ניסיון שלי (לעיתים קצר לעיתים ממושך יותר). חושבים שכדאי להוסיף משהו? הגיבו, רוצים להגיד משהו על אחד
למידע נוסף...תרגול מפות חום
בעמוד זה מספר תרגילים אשר עוסקים בהבנת מפות חום והסקת מסקנות על פי מפות החום
למידע נוסף...איך מפיצים סקרים שאין לך תקציב?
עמוד זה מכיל מספר הצעות להפצת סקרים כאשר התקציב דל, באילו פלטפורמות כדאי להשתמש וכיצד מומלץ לפנות אל העונים על הסקר
למידע נוסף...איך לאתר מרואיינים / עונים רלוונטיים למחקר שלכם?
עמוד זה מכיל מספר עצות וטיפים איך ניתן לאתר מרואיינים לטובת מחקרים ללא שימוש בכלים מתוחכמים או תקציב רב
למידע נוסף...גוגל טרנד ככלי ללמידת תהליכים
גוגל טרנדס, Google Ternds , הינו כלי מצויין לא רק ללמידת מגמות של חיפוש לפי מונחי חיפוש אלא מאפשר גם ללמוד על תהליכים, זיהוי שיאים ועונתיות בחיפושים ומאפשר לערוך השוואה בין מונחי חיפוש שונים, תוך הסתכלות גלובלית ונקודית יותר. הדברים הללו מאפשרים לזהו
למידע נוסף...מדריך A/B Testing
*האתר נמצא בשלבי בנייה ולכן התוכן בו ראשוני ועולה לאתר בהדרגה. בשל משבר הקורונה בחרנו להעלות את התכנים, על אף שהם ראשוניים, על מנת לתת מענה לשינויים המהירים שהביא איתו המשבר.
למידע נוסף...