פתיחה והסבר לסדנה
סדנה זו המיועדת למתקדמים. לא לכאלו שהתחילו אתמול את העבודה שלהם בעולם הדיגיטל, הסדנה מסבירה על צורת החשיבה של העולם האורגני. לא לטעות, לא מדובר על סדנת SEO, אלא על משהו עקרוני יותר, בסיסי, המתייחס להבנה של צמיחה אורגנית בין עם בקידום אתר במנועי חיפוש, אך גם בהצמחת קהילה, או יצירת רשימת תפוצה.
ההגדרה לשיווק אורגני, הוא שיווק הצומח עם העסק באופן טבעי, ולא צמיחה מהירה הנובעת מהתערבות חיצונית או לא טבעית כפי שקורה למשל בפרסום ממומן או תוכניות השקה כאלו ו/או אחרות. מטבע הדברים פילוסופיה שיווקית זו היא לא מושלמת, יש לה יתרונות, יש לה חסרונות – וברוב הפעמים צריך לעבוד איתה במשותף עם צורות שיווק דיגיטליות נוספות. במהלך השעות הראשונות של הסדנה, אנו מדברים על החשיבה השיווקית האורגנית, על הדומה והמפריד בינה לבין צורות שיווק דיגיטליות אחרות.
חשיבה שיווקית דיגיטלית יתרנות וחסרונות