מערך מחקר שוק - חלק א'
מבוא לשיווק ויזמות בעידן המידע - בשיעור זה אנו לומדים כיצד לערוך המתחרים.מחקר שוק, החל מאפיון הצרכים של הלקוחות הפוטנציאלים, דרך זיהוי המגמות בשוק ועד זיהוי הכוחות העיקריים המשפיעים עלינו כיזמים.
למידע נוסף...סודות היזמות - למה רוב היזמים נכשלים
מבוא לשיווק ויזמות בעידן המידע - בשיעור זה אנו לומדים על הבעיות החוזרות אצל יזמים המונעות מהם להצליח ואיך כן נכון כדאי לחשוב כיזם כדי להצליח.
למידע נוסף...גיבוש הצעת ערך - חלק א'
מבוא לשיווק ויזמות בעידן המידע - בשיעור זה אנו לומדים כיצד לפתח בשלב ראשון את הצעת הערך של המיזם שלנו – בשלב ראשוני לפני היציאה למחקר שוק, התמקדות בלקוח ובבדיקה בשטח של המתחרים.
למידע נוסף...